Chì fattori deve esse cunsideratu in l'scelta di materiali per mobili outdoor?

L'estiu hè ghjuntu, è i mobili di l'esternu seranu prestu aduprati.Puderete cunsiderà chì u mobili di l'esternu deve avè e stesse caratteristiche cum'è i mobili interni, cum'è tavule, sedie è divani, cum'è durabilità, cunfortu è stile (è sicuru, u prezzu).Quessi sò necessarii.Ma a principal diferenza trà u mobili di l'internu è di l'esterno hè: u mobili di l'esterno inevitabbilmente face u ventu, u sole è a pioggia.

Ancu s'ellu ùn ci hè micca un mobili outdoor 100% resistente à l'intemperie, ma diversi materiali di mobili, ci saranu grandi differenzi in a vita di serviziu.Prima di tuttu, avete bisognu di capiscenu i vantaghji è i disadvantages di diversi materiali per determinà quale materiale hè più adattatu per u vostru spaziu residenziale o cummerciale, a vostra preferenza persunale è u stilu, è i vostri bisogni specifichi.In modu strettu, ogni scenariu di l'applicazione hè unicu.
Oghje, facemu un analisi detallatu di l'ambiente applicabile, i vantaghji è i svantaghji di i materiali per l'esterno cumunimenti usati.

Fattori da esse cunsideratu per i materiali esterni
Mobili outdoor, se vulete mantene l'integrità strutturale è l'apparenza dopu à parechji anni, u mantenimentu annu hè ancu un aspettu impurtante.

1. Pioggia & umidità
Sè vi vanu in una zona cù freti freti o alta umidità, cunzidira à selezziunà materiali chì ponu resiste à diversi prublemi basati in acqua.Perchè l'acqua residuale ùn solu degraderà fisicamente u materiale, ma ancu porta u risicu di mala salute umana.

2. Muffa è decadenza
L'ambiente umitu crea un ambiente in quale ogni tipu di fungi pò multiplicà.I materiali chì sò faciuli d'assorbà l'acqua sò faciuli di mudificà, chì ponu causà prublemi respiratorii, irritazioni è altri prublemi di salute.Se si mantene in tempu, u materiale ùn serà micca danatu.In ogni casu, se u mantenimentu ùn hè micca puntuale è rottu, portarà à a biodegradazione è a descomposizione di u materiale.

3. Currusioni
Metalli, cum'è u ferru o l'azzaru, sò suscettibili à a corrosione si sò continuamente esposti à l'acqua è l'ossigenu.U prucessu d'ossidazione lentamente erode sti metalli, causendu currusioni o decolorazione.Inoltre, l'acidità è l'alcalinità di l'aria è di a pioggia acceleranu i prucessi chimichi, cusì a ruggine hè più cumuna in i zoni custieri.

4. Micro deformazione
I materiali permeabili à l'acqua ponu esse umidi è siccati in uniformi in l'internu, risultatu in una deformazione (torsione o curvatura) di a forma.Hè difficiuli di detect à u principiu, ma cù u passaghju di u tempu, a deformazione di u materiale pò esse vistu chjaramente.

5. U sole è a temperatura
Sè vo campate in zoni assolellati o zoni cù u cambiamentu climaticu staghjunale, avete bisognu di sceglie materiali esterni chì ponu resistere à i raghji ultravioleti è differenze estreme di temperatura.

6. Fading
L'esposizione à longu andà à a luce di u sole pò causà assai materiali per sbiadisce è perde u lustre, cum'è a luminosità ridutta è i spots irregolari.

7. Cracking
Certi materiali si allarganu è cuntrate significativamente quandu si riscaldanu o rinfriscà.Lorsqu'ils sont exposés à des différences de température extrêmes entre la matinée et la nuit, ils se brisent, se fendent, se déforment ou deviennent fragiles.Inoltre, l'aria secca pò pruvucà i mobili per piegà è crack.

8. Endotermicu
U mobili di terrazza in u sole direttu pò esse caldu è incòmode (o inseguru) à toccu.Se ùn aghjunghje micca un cuscino d'insulazione di calore, seriu, brusgiate a pelle.

9. Ventu
Sè vo campate in un locu apertu è ventu, duvete cunsiderà u pesu.Altrimenti, quandu si svegliate dumane matina, a tavula sguasserà, è i mobili di l'esternu seranu abbastanza pesanti per evità di vultà o di sbattà.Ùn sfida micca a natura.Ùn ci vole micca assai soldi per una mamma per dannà una bella sedia plegable ligera o una tavola di pranzu, cusì hè megliu esse sicuru chè dispiace.Altrimenti, avete bisognu di cuntinuà à almacenà o prutegge l'articulu quandu ùn hè micca in usu.

10. Durabilità
In cundizioni ideali, certi materiali esterni ponu durà parechji anni, ma in u veru malu tempu, ponu esse rimpiazzati ogni pocu staggione.Inoltre, a durabilità hè ligata à a rata d'utilizazione.Se a vostra tavola di terrazza manghja solu uni pochi di volte à l'annu in l'estiu, si portarà menu è durà più di e sedie reclinabili in u latu di a piscina di resorts è alberghi di alta qualità.

11. Pulizia è mantenimentu
A bellezza è a durabilità funziunale dipende ancu da u mantenimentu di i vostri mobili di terrazza.Qualchì acqua saponata simplice pò esse pulita rapidamente è facilmente.Certi anu bisognu di prudutti di cura speciale.Se u vostru tempu hè preziosu o ùn vulete micca esse disturbatu, sceglite materiali chì ùn anu micca bisognu di mantenimentu.

12. Prutezzione di l'ambiente
Oghje, ognunu sapi chì a materia prima utilizata in u prucessu di produzzione è i prudutti anu un impattu annantu à l'ambiente.A maiò parte di e marche di mobili di lussu per l'esterno adoptanu u metudu di fabricazione "verde", è utilizanu materiali biodegradabili, riciclabili o certificati da urganisazioni ambientali cum'è u Cunsigliu di Gestione Forestale (FSC).A rinnuvabilità di diversi materiali esterni hè veramente diversa.

13. Costu
À a fine di u ghjornu, a maiò parte di a ghjente pensa à cumprà mobili è sceglie quale materiale volenu cumprà.Ma à longu andà, a relazione trà u prezzu è a vita di serviziu hè ancu assai impurtante.Hè necessariu di rimpiazzà spessu?U mantenimentu piglia assai tempu è sforzu?Quessi sò cunsiderazioni chjave di u costu.


Tempu di pubblicazione: 21 dicembre 2020